Αξέχαστη η τηλεοπτική διαφήμιση γνωστής τράπεζας με τη Λέσλυ να μένει στήλη άλατος, με παγωμένο βλέμμα και το πόδι στον αέρα, όταν στο διαμέρισμα της οικογένειας εισβάλει η στρυφνή ιδιοκτήτρια για το ενοίκιο. Η Λέσλυ μένει άγαλμα και παριστάνει το σκύλο-γλάστρα, προφανώς δεν επιτρέπονται τα κατοικίδια στο σπίτι!
«Αν θέλεις μία πετυχημένη διαφήμιση, βάλε παιδί ή σκυλί!»
λένε οι βετεράνοι διαφημιστές που ξέρουν καλά τη δουλειά, και στο εκφραστικό μουσούδι της Λέσλυ βρήκαν τη «χρυσή συνταγή» για την εξασφαλισμένη επιτυχία. Η Τράπεζα Πειραιώς, ο ΟΤΕ, η εταιρεία Νεστλέ, το πολυκατάστημα Λαμπρόπουλος και δεκάδες άλλες επιχειρήσεις πέτυχαν την καλύτερη δυνατή προβολή τους μέσα από μία διαφήμιση με τη Λέσλυ. Η τετράποδη σταρ έπαιξε ακόμη σε σειρά διαφημίσεων για μάρκα τσιγάρων, για παιδικά παπουτσάκια, για ποτά, για σκυλοτροφές, για παιδικές σοκολάτες, αλλά και στον κινητογράφο. Εμφανίστηκε σε αυτοτελή επεισόδια του Safe Sex και έχει παίξει σε μία ταινία μικρού μήκους με τον Δημήτρη Πιατά. Πίσω από όλη αυτή τη διαδρομή υπάρχει η δουλειά της Σαντρίνας Βαλάτα, η οποία ως εκπαιδεύτρια αναζητούσε ένα Λαμπραντόρ, όχι τόσο τέλειο μορφολογικά όσο με πολύ καλό χαρακτήρα, ήρεμο, κοινωνικό και παιχνιδιάρικο. Και τελικά μετά από μεγάλη αναζήτηση βρήκε αυτό που έψαχνε.
Δείτε το σχετικό video.
Τη Λέσλυ, κόρη πρωταθλητών στα Field Trial σκοτσέζικης εκτροφής γεννημένη στις 12 Μαρτίου του 1998. Την πήρε στα χέρια της δύο μηνών, της έμαθε κόλπα και από για περισσότερα από 12 χρόνια αυτό το Λάμπραντορ στάθηκε πιστός σύντροφος, αχώριστη φίλη και πολύτιμος συνεργάτης στην εκπαίδευση άλλων σκύλων. Η Λέσλυ εκπαιδεύτηκε και ανταποκρίθηκε άψογα στις ανάγκες όλων των ρόλων της.
Μια από τις πιο δύσκολες δουλειές ήταν η διαφήμιση του τηλεφώνου Samsung, γιατί -σύμφωνα με το σενάριο- η Λέσλυ έπρεπε να πλησιάσει έναν άνθρωπο που ήταν ξαπλωμένος σε μια αιώρα κι αυτός τη διώχνει, γιατί θέλει απερίσπαστος να μιλήσει στο κινητό του.
Δύσκολη αποστολή για τη Λέσλυ ήταν και η διαφήμιση όπου παραστάνει το άγαλμα για να ξεγελάσει τη σπιτονοικοκυρά. Μόνο για τη σκηνή αυτή, με τη Λέσλυ να μένει εντελώς ακίνητη και με παγωμένο βλέμμα, απαιτήθηκαν περίπου 2 ώρες. Ο σκύλος είχε στερεωμένο το πόδι του πάνω σε γυάλινο κύλινδρο, ο οποίος αφαιρέθηκε στο μοντάζ.